<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >> Nawigacja: Platforma PLIP > Dane użytkownika |
Funkcja Dane użytkownika dostępna jest po wybraniu ikony ze wstążki menu.
Strona zawiera następujące elementy:
•Blok zawierający pola z danymi użytkownika:
oLogin SSO - login użytkownika zarejestrowany podczas rejestracji konta przy uwierzytelnianiu w Węźle Krajowym Identyfikacji Elektronicznej (login.gov.pl);
oPESEL - numer PESEL użytkownika zarejestrowany podczas rejestracji konta przy uwierzytelnianiu w WKIE;
oImię i nazwisko
oEmail - podawany przez użytkownika podczas rejestracji, może zostać zmieniony po zakończeniu rejestracji
oNr telefonu - pole opcjonalne
oAdres skrytki ePUAP - pole opcjonalne
•Przycisk Pobierz regulamin - umożliwiający wyświetlenie strony z regulaminem lub pobranie pliku regulaminu platformy PLIP (w zależności od udostępnionego formatu)
•Znacznik akceptacji regulaminu - oznaczenie akceptacji regulaminu jest wymagana do uzyskania dostępu do funkcji PLIP
oPrzycisk Pokaż raport potwierdzeń - przenosi użytkownika do strony z historią akceptacji kolejnych wersji regulaminu PLIP
•blok Udzielone zgody - dotyczy przetwarzania danych osobowych
oPrzycisk Pokaż raport udzielania zgód - przenosi użytkownika do strony z historią akceptacji kolejnych wersji zgody typu 1 i 2
oZnacznik akceptacji zgody typu 1 - Przetwarzanie danych w PLIP - oznaczenie akceptacji treści zgody może być wymagane do uzyskania dostępu do funkcji PLIP
▪Przycisk Wycofaj zgody typu: 1 - Przetwarzanie danych w PLIP - umożliwia wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez platformę PLIP. Wybranie przycisku skutkować będzie przekazaniem konta użytkownika do usunięcia. Konto zostanie automatycznie usunięte, kiedy system zweryfikuje, że wszystkie informacje o płatnościach dokonanych z konta zostały przekazane do systemu dziedzinowego Urzędu Miasta. Po zakończeniu procesu usuwania konta możliwa będzie ponowna rejestracja
oZnacznik akceptacji zgody typu 2 - Przekazanie danych do serwisu płatności - oznaczenie akceptacji zgody daje możliwość płatności online z wykorzystaniem zintegrowanego serwisu płatności elektronicznych
▪Przycisk Wycofaj zgody typu: 2 - Przekazanie danych do serwisu płatności - umożliwia wycofanie zgody, co skutkuje blokadą możliwości płatności online z wykorzystaniem zintegrowanego serwisu płatności
•Przycisk Zapisz dane - pozwala na zapisanie wprowadzonych zmian w danych użytkownika.
•Przycisk Usuń konto - pozwala na usunięcie konta użytkownika oraz powiązanych z nim danych z bazy danych PLIP. Po wybraniu przycisku konto zostanie automatycznie usunięte, kiedy system zweryfikuje, że wszystkie informacje o płatnościach dokonanych z konta zostały przekazane do systemu dziedzinowego Urzędu Miasta. Po zakończeniu procesu usuwania konta możliwa będzie ponowna rejestracja.