<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >> Nawigacja: »Brak rozdziałów nadrzędnych« Platforma PLIP |
Platforma PLIP umożliwia przegląd i zapłatę zobowiązań finansowych klientów urzędu za pomocą serwisu płatności elektronicznych oraz daje możliwość dostępu do dokumentów źródłowych, a także wglądu w szczegółowe dane ewidencyjne zarejestrowane w systemie Urzędu Miasta. Platforma PLIP dostępna dla klientów urzędu składa się z części:
a)Części płatniczej umożliwiającej:
•Uzyskanie informacji o wszystkich aktualnych zobowiązaniach zalogowanego klienta w stosunku do Urzędu Miasta w zakresie:
owymaganej płatności lub raty,
otytułu rozrachunku,
oopisu rozrachunku,
oidentyfikatora raty,
oaktualnej kwoty należności do zapłaty, datę wymagalności,
okwoty należności ubocznych, jak wartość odsetek,
onależności w egzekucji,
okosztów upomnień.
•Możliwość grupowania wielu należności w celu dokonania zapłaty jedną zbiorczą transakcją (transakcje koszykowe),
•Możliwość zapłaty za należności dodane do koszyka z wykorzystaniem zintegrowanego serwisu płatności elektronicznych,
•Możliwość przeglądu historii wykonanych przez platformę płatności,
Dane o należnościach do zapłaty oraz informacje ewidencyjne pobierane są z modułów systemu dziedzinowego Urzędu Miasta na podstawie numeru PESEL osoby logującej się do platformy PLIP. Nr PESEL osoby logującej się do PLIP jest pobierany bezpośrednio z ogólnopolskiego systemu uwierzytelniania tożsamości - Węzła Krajowego Identyfikacji Elektronicznej (login.gov.pl).