Platforma PLIP

<< Kliknij, aby wyświetlić spis treści >>

Nawigacja:  »Brak rozdziałów nadrzędnych«

Platforma PLIP

Platforma PLIP umożliwia przegląd i zapłatę zobowiązań finansowych klientów urzędu za pomocą serwisu płatności elektronicznych oraz daje możliwość dostępu do dokumentów źródłowych, a także wglądu w szczegółowe dane ewidencyjne zarejestrowane w systemie Urzędu Miasta. Platforma PLIP dostępna dla klientów urzędu składa się z części:

a)Części płatniczej umożliwiającej:

Uzyskanie informacji o wszystkich aktualnych zobowiązaniach zalogowanego klienta w stosunku do Urzędu Miasta w zakresie:

owymaganej płatności lub raty,

otytułu rozrachunku,

oopisu rozrachunku,

oidentyfikatora raty,

oaktualnej kwoty należności do zapłaty, datę wymagalności,

okwoty należności ubocznych, jak wartość odsetek,

onależności w egzekucji,

okosztów upomnień.

Możliwość grupowania wielu należności w celu dokonania zapłaty jedną zbiorczą transakcją (transakcje koszykowe),

Możliwość zapłaty za należności dodane do koszyka z wykorzystaniem zintegrowanego serwisu płatności elektronicznych,

Możliwość przeglądu historii wykonanych przez platformę płatności,

 

Dane o należnościach do zapłaty oraz informacje ewidencyjne pobierane są z modułów systemu dziedzinowego Urzędu Miasta na podstawie numeru PESEL osoby logującej się do platformy PLIP. Nr PESEL osoby logującej się do PLIP jest pobierany bezpośrednio z ogólnopolskiego systemu uwierzytelniania tożsamości - Węzła Krajowego Identyfikacji Elektronicznej (login.gov.pl).